אינדקס חיטוי, הדברות וניקוי, חברות לחיטוי, הדברה וניקוי בתל אביב ובמרכז

לפניכם אינדקס חברות לביצוע חיטוי, הדברה וניקוי במרכז הארץ, כאשר בימי הקורונה חלק מן החברות מציעות שירות הדברה, ניקוי וחיטוי נגד נגיף קורונה (חיטוי נגד קורונה), כאשר לפני הזמנת השירות מומלץ לבדוק את הנושא לעומק מכיוון שנכון לשעת כתיבת שורות אלו לא ידוע על פתרון מלא לבעיית נגיף הקורונה.

הנה דוגמה מהרשת של הצעת שירותים בתחום:

חברות לניקוי, חיטוי והדברה נגד קורונה

חברות לניקוי, חיטוי והדברה נגד קורונה

 

אינדקס חיטוי, הדברות וניקוי, חברות לחיטוי, הדברה וניקוי בתל אביב ובמרכז

אלי כהן הדברות בע"מ
לבנדה 30, דרום תל אביב
www.cohen-hadbarot.co.il

הקוטל – הדברת מזיקים
הבנאי 28, חולון
www.hakotel.co.il

אמאל'ה ג'וק וד"ר עכבר
תל אביב
www.imalejuk.co.il

תמיר הדברות
ז'בוטינסקי 46, ראשון לציון

מנשה חתן-הדברת מזיקים
נחל סער 3, קרית אונו

טרמיטק
מבצע חורב 10, ראשון לציון
www.termitec.co.il

מוקד הדברות
פוזננסקי מנחם 15, ראשון לציון

ביבס הדברות
בר יהודה 5, בת ים

עשרת ההדברות
דרך השלום 11, תל אביב
www.10had.co.il

"עופי יונה" – הרחקת יונים
תל אביב
www.ufiyona.co.il

זוהר הדברות-הדברת מזיקים
יצחק הלוי 19, ראש העין

רשת הדברה בע"מ
הרצל 91, ראשון לציון, כניסה א
www.reshet770.co.il

הקרן למלחמה במזיקי עץ
המרד 27, דרום תל אביב

הגן הקסום א.א
אחים יטקובסקי 28, פתח תקווה
www.aagk.co.il

סלק מזיק-הדברת מזיקים
פתח תקווה

נאור הדברות
קרית אונו

one הדברת מזיקים
פתח תקווה
www.one1pest.co.il

אשרי יוסף
עין גב 6, דרום תל אביב

בריק פתרונות הדברה
הירדן 5, רמת גן

עלה הדברות
רמת גן
www.ale-hadbarot.co.il

הדברו טק
הצבי 27, דרום תל אביב

אבי הדברות והרחקת יונים
הפרדס 3, חולון, משרד ראשי

M.Z.S הדברות
ראשון לציון
www.mzs-pest-control.co.il

צור הדברה
רמת גן
www.zurpestcontrol.co.il

קוטל מזיקים ראשון
הרצל 22, ראשון לציון

שניר הדברות
בן עמרם 21, חולון
www.snir-dove.co.il

אריאל הדברות
דרך השלום 21, תל אביב

נדב אורסטי -שירותי הדברה
ראשון לציון

הלפדן / יעקב המדביר המהיר
החמניה 6, חולון
www.halafdan.co.il

המדביר המקצועי
בית הערבה 3, ראשון לציון

יהודה הדברות
אריה בראון 16, פתח תקווה

אייל שירותי הדברה
רפאל איתן 1, חולון

המרכז הארצי להדברה
תל אביב

פרפר הדברות
תל אביב

 

אתר פויזן מציע שירות של לוכדי נחשים ארסיים

 

המלצות לחיטוי נגד קורונה ע"פ משרד הבריאות

להלן מספר נקודות מתוך ההמלצות של משרד הבריאות כנגד נגיף הקורונה החדש (COVID-19)

קודם כל ע"פ הפרסומים ניתן להבין כי עיקר ההדבקה היא ממגע ישיר עם נשאים של נגיף הקורונה וגם שאיבת רסס נשימתי כתוצאה מהתעטשות או שיעול, לכן ממליצים לשמור על מרחק של לא פחות משני מטרים בין אנשים ובמידה ומשתעלים א מתעטשים, חייבים למנוע התפשתטות של הרסס שנפלט מדרכי הנשימה של אנשים כתוצאה מפעלת השיעול או ההתעטשות.

עוד ידוע כי נגיף הקורונה מתנהג באופן שונה על משטחים שונים מבחינת אורך חיו וזה עלול להשתנות מסוג משטח אחד למשניהו, לכן אחת ההמלצות לשמירה על מרחב נקי ככל הניתן וחיטוי כנגד קורונה, זוהי פעולת החיטוי הפשוטה ויעילה והיא שימוש בתרסיס מחטא על בסיס אלכוהול של 70% וגם שתיפת ידיים בתדירות גבוהה ככל שרק ניתן.

ללא ספק עצם שתיפת ידיים בתדירות גובה יכולה לגרום ליובש בעור, לכן ייתכן ותצטרכו כפעולה מניעתית, מריחת משחת ידיים במטרה להעשיר את העור בנוזלים ולהעניק לו גמישות למניעת פצעים, שגם דרך הפצעים נגיף הקורונה יכול להגיע לגוף האדם ולהפוך אותו לנשא וחולה כתוצאה מכך, גם אם שמר על כללי היגיינה הבסיסיים ואף יותר מכך וזאת ע"פ פרסומים רבים של משרד הבריאות בתקשורת מקורות נוספים באינטרנט.

 

ומה באשר למניעת הידבקות בנגיף הקורונה החדש במרחב הציבורי וחיטוי נגד קורונה?

במקרה של המרחב הציבורי הנושא מקבל מורכבות נוספת, בהתבסס על המידע שמתפרסם באתרים שונים ומוסמכים בנושא, כאשר ע"פ מידע זה ניתן להבין שאורך החיים של נגיף הקורונה הוא די ארוך ומשתנה מסוגי המשטחים, עליהם הנגיף מצוי.

ניקח לדוגמא מקומות בהם אנשים נוהגים להתקהל במהלך אופן רגיל של אורך החיים – קניונים, מבני משרדים, שירותים ציבוריים ומקומות נוספים.

בכל המקומות הללו נמצאים מתקנים שאנו כבני אדם נוהים להשתמש בהם כגון כפתורי מעליות, עגלות סופרים, מפסקים, ידיות וכל משטח אחר שאנו משתמשים בו באופן רגיל ויום-יומי.

הרי מהתיאור הזה ניתן להבין שסבירות מאוד גבוה שעל משטחים מסוג זה עשוי להימצא נגיף הקורונה וכתוצאה מכך כל מי שיגע במשטח זה, עשוי להפוך לנשא הנגיף וגם לחולה קורונה, לכן מאוד ממולץ להישמע להוראות של ממשלה ומשרד הבריאות על המלצותיו בנוגע להתנהגות נכונה במצבי התפרצות המגיפה (פנדמיה) אם זה בנוגע להגבלות הכרוכות בהתפרצות כה מסוכנת וגם כללי היגיינה הבסיסיים וכמובן על חבישת מסיכות וכפפות מגון שיכולים למזער באופן ניכר סבירות הידבקות, אך אין די בכך ולכן בנוסף מומלץ לא לגעת בידיים באזור הפנים והאוזניים, במידה ואין כפפות לטובת לחיצה על כפתורים ואחזקות ידיות לסוגיהן, מומלץ להשתמש במשהוא שיפריד בין עור הידיים למשטחח – לדוגמא בנייר טישו או כל פיסת נייר אחרת.

כמו כן, לטובת שמירה על רמת היגיינה סבירה ניתן לראות לאחרונה צוותים מיוחדים ברחב ישראל שמבצעים חיטוי נגד קורונה, כאשר משתמשים צוותים אלו בלבוש מיוחד וחומרי חיטוי וטיהור המותאמים לטובת פעלות חיטוי כגון נגיף הקורונה.

בנוסף לכף ניתן לראות הצעות לביצוע החיטוי כנג קורונה שמוצע ללקוחות פרטיים וגם עסקיים ומוסדיים ע"י חבורת פרטיות, כאשר לרוב מדובר על חבורת שביום-יום עוסקות בהדברות ולטענותיהם השירות שחברות אלו מציעות וגם החומרים שהם משתמשים בהם לטובת ביטוע פעולת החיטוי נגד קורונה עומדים בדרישות לטובת המאבק בנגיף כה מסוכן אם זה מבחינת כושר הדבקה ואם זה מבחינת התוצאות שניתן לראות בתקשורת עם מספרים מסביב לעולם.

 

האם חיטוי נגד קורונה יעיל וכמה זמן המקום שעבר חיטוי נחשב כבטוח לשימוש?

קודם כל נציין שאף אחד נכון לרגע כתיבת שורות אלו אינו יכול להתחייב בעל פה ובטח בכתב אודות יעילות החיטוי נגד נגיף הקורונה שהוא מציע ולא בגלל שמי שמבצע את פעולת החיטוי לא מספיק מקצועי אלא יותר בגלל הסיבה שבגלל שסוג כזה של הנגיף האנושות פשוט לא הכירה קודם ולמעשה נחשפה אליו לא מזמן, לכן מעבדות בכל העולם מבצעות בדיקות וניסויים שונים ע"מ לחקור וללמוד את הנגיף בכדי לדעת עליו יותר וכתוצאה מכך לייצר נוגדן וייתכן וגם תרופה עבור אלו שחלו בקורונה.

ע"פ הפרסומם שניתן לראות אצל חברות שמציעות חיטוי נגד קורונה ניתן להבין שלעת מסירת השטח מייד לאחר ביצוע החיטוי ניתן להתייחס למקום בו בוצעה פעולת חיטוי, כמקום מחוטא, אך אין שום התחייבות או אבטחה כי בטוח ב-100% עבור השוהים בו.

האם זה אומר שעקב כך החיטוי נגד הנגיף אינו יעיל? לא הייתי מתייחס בצורה כזו לסוגיה אלא דווקא לעובדה שזוהי אחת הפעולות, אשר מפחיתה באופן מסוים שיעורי הדבקה, אך איננה נותנת אבטחה מלאה בנושא.

אז לסיכום – מיישמים המלצות של משרד הבריאות, שומרים על מרחק של 2 מטרים לא פחות בין אנשים, שותפים ידיים בתדירות גבוה עם סבון, משתמשים בג'ל לחיטוי, חובשים מסכות מגן וכפפות, לא נוגעם במשטחים בצורה לא מוגנת אלא באמצעות נייר טישו או כל פיסת ניירת אחרת ומכבדים אחד את השני 🙂

מידע נוסף בנושא נגיף הקורונה החדש (COVID-19) באתרים ממשלתיים:

מידע מאוד מפורט אודות נגיף קורונה החדש מטעם משרד הבריאות

https://www.health.gov.il/Subjects/disease/corona/Pages/default.aspx

מידע נרחב אודות חיטוי נגד קורונה מטעם משרד להגנת הסביבה

https://www.gov.il/he/departments/news/pesticides_are_not_disinfactants

המלצות לחיטוי נגד קוורנה מטעם משרד הבריאות הישארלי

https://www.health.gov.il/hozer/bsv-165611020.pdf

תוצאות החיפוש בנושא חיטוי קורונה באתר של משרד הבריאות

https://www.health.gov.il/SearchResults/Pages/GlobalSearch1.aspx?k=%D7%97%D7%99%D7%98%D7%95%D7%99%20%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94

תוצאות חיפוש בנושא קורונה באתר משרד הבריאות

https://www.health.gov.il/SearchResults/Pages/GlobalSearch1.aspx?k=%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94

 

Call Now Buttonחייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן